Náplň práce:
• Vyřizování a řešení reklamací včetně vedení kompletní agendy procesu reklamací v listinné i elektronické podobě
• posuzování technické oprávněnosti u reklamací ze strany zákazníků
• příprava podkladů k reklamacím, vedení záznamů a příslušných protokolů
• orientace v technické dokumentaci, lokalizace závad zařízení a systémů a zjištění jejich příčin
• komunikace se zákazníky, s dodavately služeb, se stavbyvedoucími společnosti a ostatními odděleními v rámci společnosti
• sledování procesů reklamací, organizační zajišťování a fyzické odstraňování reklamovaných závad s poskytováním zpětné vazby zákazníkům
Požadujeme:
• SŠ/SOU vzdělání technického zaměření
• výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
• aktivní přístup k práci
• schopnost analyzovat situaci, navrhnout a dotáhnout změnu
• ideálně zkušenosti v oblasti reklamačních řízení
• řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
• pracovní poměr na dobu neurčitou
• práci v úspěšné instalační společnosti, která dlouhodobě roste a rozvíjí se
• 5 týdnů dovolené
• mobilní telefon, notebook
• možnost profesního rozvoje, seberealizace a dalšího vzdělání
• firemní akce
• přátelský a neformální kolektiv
• věrnostní kartu „Cafeterie“ – můžete si zasportovat, zajít do divadla nebo vyrazit třeba na dovolenou
• využít můžete také výhodných mobilních tarifů pro rodinné příslušníky
• stabilní zaměstnání a záruku jistoty